22 Aralık 2014 Pazartesi

Hayata Dair


Blog Adı
DERTDEVA TEYZE
Adresi
İçerik
Yemek Bloğu, El Sanatları, Yaşanmış hikayeler
Bulunduğu Şehir
İstanbul
Blog Tanıtımı
HAYATA DAİR: Yaşadıklarımı, gördüklerimi ve hissettiklerimi yazarak sizlerle paylaşıp, bir nevi içimi döküp rahatlamayı seçtim. Bana sorarsanız iyi de yaptım. Çünkü, çok iyi geldi...

HOBİ DÜNYAMIZ : 'Boş duranı Allah bile sevmez' cümlesinden yola çıkarak boş vakitlerimi değerlendirmek amacı ile yıllardır gittiğim kurslar sonrası hobi halini alan bu uğraşlarımla satış yaparak kazanç, hediye ederek büyük mutluluklar yaşıyorum. Yaşadığım bu mutluluğa sebep olan ürünlerimi de bu blokta sizlerle paylaşıyorum...

MUTFAK ADINA HER ŞEY: Bir bayan olup ta mutfağın kıyısından köşesinden geçmemiş olamayız. Bazılarımız mutfakta bir şeyler üretmeyi, yapmayı çok sever. Bazıları da benim gibi, mutfakta fazla zaman geçirmek istemeyebilir ve sevmeyebilir. Bu nedenle çekirdek ailem gibi yemeyi çok sevenlere denenmiş en pratik ve hızlı yapılabilecek keyifli tatları paylaşmak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder